Audit PPC kampaní
“Po auditu PPC kampaní, které nám David a jeho tým připravili, jsme se velmi rychle se současným správcem kampaní rozloučili. David si správu našich PPC reklam převzal a po zapracování změn nastal výrazný růst objednávek.”
Lenka Bošková
Manažer Grily.cz
Jak poznat, kdy je audit potřeba?
- správce kampaní neposílá pravidelné návrhy na vylepšení a nebo nekomunikuje do jednoho pracovního dne od zaslání klientova dotazu;
- nemáte přístup do vašich reklamních účtů a nebo jsou Vám zasílány reporty, kterým vy jako klient příliš nerozumíte;
- klesající tržby či poptávky z PPC reklamy při stále stejné nebo dokonce vyšší útratě v reklamách.
Typ auditu
Audit zdarma
vhodné pro malé a střední firmy
ZDARMA*
- zašleme Vám 5 chyb ve vašem PPC účtu;
- 3 návrhy na optimalizaci účtu;
- dodání tohoto mikro auditu do 10 dnů;
- * Audit ZDARMA provádíme u účtů kde je minimální měsíční útrata za poslední tři měsíce v průměru 20 000 Kč/měsíc. V opačném případě s ohledem na malé množství dat by audit nemusel být pro obě strany přínosem.
Komplexní audit
vhodné pro střední a velké firmy
60 000 Kč*
- celková analýza chyb ve vašem PPC účtu;
- detailní návrhy na kompletní optimalizaci účtu;
- osobní/online schůzka s vysvětlením zmíněných chyb v auditu;
- řešení dotazů;
- analýza nejčastějších vstupních stránek na webu pro zlepšení PPC;
- dodání tohoto kompletního auditu do 21 dnů;
- * Cena auditu je 60 000 Kč bez DPH. Pokud se však rozhodnete svěřit PPC reklamu (digitální marketing) naší společnosti, tak vám danou cenu za audit odečteme z ceny měsíční správy, tedy audit budete mít pak také zdarma.
Poptávka auditu zdarma
Poptávka komplexního auditu
Případové studie
“Garantuji Vám nejvyšší úroveň kvality našich služeb s jistotou výsledku. Těší nás, že mnozí naši klienti nestíhají po spuštění PPC reklamy vyrábět.”
David Šolc
Zakladatel PrimaFuture.cz s.r.o.